Oostenrijk 2009
U bevindt zich hier : Home scheiding Index Oostenrijk 2009 scheiding Zondag 28 Juni 2009

Zondag 28 juni 2009
Achensee - Septfontaine (LUX)

Steeds minder wolken.

De wekker wekt ons. Het regent niet maar echt mooi ziet het er ook niet uit. We maken ons klaar voor vertrek.

In de shop halen we vier broodjes en rekenen direct af. Om 8.30 uur rijden we de camping af. We rijden richting de Duitse grens.

De route loopt door een mooi bebost gebied. Door het vroege tijstip is het nog niet druk op de weg en kunnen we lekker doorrijden. Net onder Munchen gaan we de snelweg op en rijden richting Luxemburg. Bij de eerste stop ontbijten we. Daarna gaan we verder.

Hoe verder we komen hoe beter het weer wordt. We zijn zelfs te warm gekleed, de temperatuur loopt met het uur op. We hebben de goede keus gemaakt. Het weer is hier beter dan waar we vandaan komen. In de Acsi gids hebben we een camping opgezocht in Luxemburg.

Eindelijk na 700 Km toeren.

Marc heeft de coördinaten in de TT gevoerd en deze brengt ons netjes op de bestemming. Het is inmiddels 17.00 uur geweest. We zijn erg moe van de lange reis. Omdat we echt geen zin hebben om nog iets aan het eten te doen halen we bij de bar van de camping (Hollandse eigenaar) een frietje met snack, we eten het bij de camper op.

Hopelijk is het morgen ook weer mooi weer want daar zijn we voor naar Luxemburg gegaan.